2012. február 8., szerda

Pályázat az egri vár vezetői posztjára

Egy korábbi intézményvezető
Heves Megyei Intézményfenntartó Központ a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet Heves Megyei Múzeumi Szervezet 3300 Eger, Vár út 1. intézményvezető-megbízott (magasabb vezető) beosztás ellátására.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama: A vezetői megbízás határozott időre, 5 évig szól.
A munkavégzés helye: Heves megye, 3300 Eger, Vár út 1.

A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

Az intézmény vezetőjének feladata az intézmény szakszerű és törvényes működtetése, a takarékos gazdálkodás, a munkáltatói jogok gyakorlása, és döntéshozatal az intézmény működésével kapcsolatban minden olyan ügyben, amelyet jogszabály nem utal más hatáskörbe. Az intézmény felelős vezetése, irányítása, a jogszabályban meghatározottak szerinti szakszerű működés, magas színvonalú szakmai munka biztosítása, szervezése, ellenőrzése. A költségvetési szervek vezetői számára jogszabályban előírt pénzügyi-gazdasági feladatok és jogkörök felelősségteljes ellátása. A jogszabályban és a fenntartó által előírt szabályzatok, tervek, szakmai programok kidolgozása, pályázatkészítés. Az irányadó jogszabályokban és a munkaköri leírásban meghatározott feladatok ellátása.

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény, valamint a(z) közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény végrehajtására kiadott 150/1992. (XI.20.) Korm.sz. rendelet rendelkezései az irányadók.
                      
Pályázati feltételek:
  • Egyetem, (a 2/1993. (I.30.) MKM rendelet mellékletében meghatározott szakirányú egyetemi végzettség ),
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
  • az intézményben fennálló, illetve a megbízással egyidejűleg létesítendő határozatlan időre szóló közalkalmazotti jogviszony
  • büntetlen előélet,
  • kiemelkedő szakirányú tudományos tevékenység,
  • a végzettségének és szakképzettségének és egyben az intézmény alaptevékenységének megfelelő jogviszonyban legalább 5 éves szakmai gyakorlat
  • magyar állampolgárság
  • tárgyalásszintű idegennyelv-ismeret, amelynek igazolása történhet államilag elismert komplex típusú középfokú nyelvvizsga-bizonyítvány, vagy azzal egyenértékű okirat, vagy szakmai gyakorlat külföldi teljesítéséről szóló igazolás bemutatásával

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
  • vezetői gyakorlat

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
  • az álláshely betöltéséhez szükséges végzettség, szakképzettség meglétét igazoló okmány(ok) másolata;
  • hatósági bizonyítvány a büntetlen előélet igazolására, valamint annak igazolására, hogy a közalkalmazott nem áll olyan foglalkozástól eltiltás hatály alatt, amely a közalkalmazotti jogviszony létesítését nem teszi lehetővé;
  • a pályázó legalább 5 éves szakmai gyakorlatát igazoló dokumentum;
  • szakmai önéletrajz;
  • az intézmény vezetésére vonatkozó program, amely tartalmazza a szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléseket ;
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a teljes pályázati anyagának sokszorosításához, továbbításához (harmadik személlyel közléséhez);
  • tudományos tevékenységét bizonyító publikációs jegyzék;
  • idegennyelv-ismeret igazoló okirat vagy igazolás

A beosztás betölthetőségének időpontja: A beosztás legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2012. március 2.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Bányai Katalin a Heves Megyei Intézményfenntartó Központ munkatársa nyújt, a 36-521-344-os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:
  • Postai úton, a pályázatnak a Heves Megyei Intézményfenntartó Központ címére történő megküldésével (3300 Eger, Kossuth L. utca 9. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 10/2012/210 , valamint a beosztás megnevezését: Igazgató.
  • Személyesen: Benedek István a Heves Megyei Intézményfenntartó Központ vezetője, Heves megye, 3300 Eger, Kossuth L. utca 9. .

A pályázat elbírálásának módja, rendje:
Az intézményvezető megbízása a szakmai bizottság véleményezését követően a Heves Megyei Kormányhivatalt vezető Kormánymegbízottal történő egyeztetést követően a kultúráért felelős miniszter előzetes egyetértésével a Heves Megyei Intézményfenntartó Központ vezetőjének döntése alapján történik.

A pályázat elbírálásának határideje: 2012. április 2.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje: Oktatási és Kulturális Közlöny, helyben szokásos módon

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A pályázat benyújtása két nyomtatott, összefűzött példányban és egy CD lemezen történik.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2012. február 2.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése